İnsan Odaklı Yaklaşımımızla Güçlenen Bağlar;
Fabre Elevator International İnsan Kaynakları
Fabre Elevator International olarak ekibimizin kişisel ve mesleki gelişimlerini sağlamak adına eğitim ve gelişimleri için ciddi yatırım yapar, kariyer gelişimlerini global ve profesyonel araçlar kullanarak destekler ve global metodolojilere dayanan rekabetçi ve adil ücret ve yan hak uygulamaları sunarız.
Fabre Elevator International olarak, insan kaynakları politikamızın dayandığı temel ilke insan merkezlidir. Bu doğrultuda, etik değerlerin ön planda olduğu, güvenli, adil ve sağlıklı bir çalışma ortamı oluşturarak, çalışanlarımızın kişisel ve profesyonel gelişimlerini desteklemeyi kendimize misyon edindik. Sadece nitelikli iş gücünü tercih etmekle kalmayıp, aynı zamanda çalışanlarımızın da ilk tercihi olmayı ve bu pozisyonu korumayı hedefliyoruz.
İnsan kaynağının küresel bir bakış açısıyla yönetilmesi, geleceğe dönük planlamalarda büyük önem taşımaktadır. Bu nedenle, küresel yaklaşımla geleceğe yönelik insan kaynağını en verimli şekilde oluşturmayı ve yönetmeyi amaçlıyoruz.
Her bir çalışanımızın, şirketimizin büyümesine ve başarısına katkı sağladığını ve geleceğe taşıyacak önemli bir etkiye sahip olduğunu kabul ediyoruz. Bu nedenle, çalışanlarımızın sergilediği ve sergileyeceği yüksek performansın, başarımızın anahtarı olduğunun bilincindeyiz.
Kurumsal değerlerimiz doğrultusunda, doğru pozisyona doğru adayı yerleştirme ilkesiyle insan kaynağımızı oluşturur ve çalışanlarımızın gelişimlerini desteklemek için rekabetçi fırsatlar sunarız.
Dürüstlük ve Güvenilirlik
Tüm faaliyetlerde, ilişkilerde, yasalara ve etik kurallara bağlı kalmak; dürüst ve güvenilir davranarak verilen sözleri tutmaktır.
Liderlik
Güçlü bir yapıya, sisteme sahip olarak yurt içi ve yurt dışındaki birçok projede öncü olmak.
Yenilikçilik
Sektördeki ve teknolojideki değişiklikleri takip etmek; sürekli öğrenme, yenilikçilik ve iyileştirme esas alarak, asansör sektörünün geliştirilmesini sağlamak.
Kalite ve Kalite Yönetimi
Ürün ve hizmetleri, evrensel standartlarda; planlanan zaman, kalite ve maliyetlerde sunmak.
Çalışan ve Müşteri Memnuniyeti
Müşterilerinin memnuniyeti prensip olarak görerek, onlara katma değerli ve kaliteli hizmet sunarak müşteri memnuniyeti sağlamak. Çalışanlarının onur duyduğu ve geleceğe güvenle baktığı bir kurum olmak.
Ekip Çalışması
Belirlenen ortak hedef ve değerler doğrultusunda, bir bütünün içerisinde; sorumluluklarının bilincinde, uyumlu, paylaşımcı, uzlaşmacı ve daima ülke ve şirket menfaatlerini gözeterek çalışmak.
Sosyal Sorumluluk
Sosyal ve çevre sorumluluklarının bilincinde bir kuruluş olarak geleceğe ve gençliğimizi bunlardan yararlandırmak ve bilinçlendirmek.